Opprettet : 07.10.2024 | Sist oppdatert : 07.10.2024

Head of CSM & Marketing

Pressemelding



Erfaring med Customer Success Management?
DIBkunnskap utvikler og leverer et komplett kunnskaps- og arbeidsverktøy for alle som jobber med økonomi, regnskap, revisjon, selskapsrett, ESG/bærekraftsrapportering og personal. Selskapet ble etablert i 1995 og er i dag en del av Karnov Group-konsernet og består av selskaper i Norge, Sverige og Danmark. DIB har hatt sterk vekst de siste årene og ser et økende behov for å jobbe både mer målrettet og strategisk med kundemassen. Hensikten er å sikre økt opplevd kundeverdi, redusere churn samt identifisere og utnytte kommersielt vekstpotensial.


Til nyopprettet stilling ser vi derfor etter en driftig leder med ansvar for selskapets CSM-funksjon og markedsavdeling. Du vil få ansvar for et skandinavisk team på 5 dyktige personer og med et bedre overordnet kundeperspektiv er hensikten å skape merverdi gjennom smartere samhandling på tvers av avdelingene og landegrensene.

Hvem ser vi etter?
Til denne rollen ser vi spesielt etter deg med spisskompetanse innen CSM og kundekommunikasjon. Gjerne innen netthandel, ERP, SaaS eller digitale konsepter med Recurring Revenue som forretningsmodell. Erfaring med digital markedsføring og spesielt kommunikasjon gjennom ulike kanaler og kontaktflater vil også vektlegges. Som person er det avgjørende at du er god til å engasjere, få med deg folk og samhandle med ulike mennesker. Du trives med å jobbe selvstendig og evner å kombinere strategisk tenking med systematisk analysearbeid. Har du også noen års erfaring med prosjektledelse er du perfekt for denne stillingen.

 

DIBkunnskap tilbyr følgende

  • En nøkkelfunksjon med store påvirkningsmuligheter
  • Lederrolle med personalansvar for 5 personer
  • Fast ansettelse i et selskap i vekst med god økonomi
  • Konkurransedyktige betingelser samt bonusordning
  • Flotte og moderne kontorlokaler på Lysaker
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Ansvarsområder og målsettinger

  • Sikre at kundene raskt og effektivt tar i bruk tjenestene
  • Utarbeide tiltak som reduserer churn
  • Identifisere kommersielt vekstpotensial i kundeporteføljen
  • Løpende iverksette tiltak som sikrer at vekstpotensialet blir utnyttet
  • Utarbeide en markedsstrategi som støtter opp om målsetningene om vekst
  • Løpende og aktiv dialog med kunder
  • Oppfølging og utvikling av de ansatte

 

Ønsket erfaring og egenskaper

  • Relevant høyskoleutdannelse er foretrukket
  • Bred kompetanse og forståelse for Customer Success Management
  • Erfaring fra større kundeservice- eller salgsmiljøer er en fordel
  • Ledererfaring og-/ eller prosjektledererfaring
  • Erfaring med markedsføring og digital kommunikasjon
  • Sterke kommunikasjonsferdigheter (norsk og engelsk)
  • Strategisk, resultatorientert og analytisk

 

Som rekrutteringspartner til DIBkunnskap er Assento Search & Selection opptatt av å være en god rådgiver og sparringspartner gjennom hele rekrutteringsprosessen. Slå gjerne på tråden for en hyggelig prat dersom du er nysgjerrig på denne stillingen.

Velkommen med din søknad!

Kunnskapsverktøy

regnskap, revisjon og rådgivning

DIBkunnskap AS | Strandveien 50, Lysaker (Veibeskrivelse) | 95 40 70 70 | post@dib.no