– APIet var utrolig raskt og enkelt å implementere, sier Stefan Krist, AI-utvikler i Azets Insight. – Dessuten fikk vi veldig god hjelp av dib på veien.
Den norske delen av Azets Insight har rullet ut sin interne spørretjeneste Azk til alle medarbeidere. Azk er en intern Teams bot som benytter blant annet benytter KAI APIet til å gi ansatte gode svar som de kan bruke til å svare klienter raskere, og bedre.
Book en samtale med vårt integrasjonsteam her. Vi vil gå gjennom hvordan dere kan skape merinntekter, vår prismodell og hvordan dere kan integrere KAI APIet i løsningen deres.
For å gi de beste opplevelsene bruker vi teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet. Å ikke samtykke eller trekke tilbake samtykke kan ha negativ innvirkning på visse egenskaper og funksjoner.