Med utgangspunkt i vårt eget omfattende og oppdaterte innhold lager vi en AI assistent som hjelper deg med å få raskere svar med kildehenvisninger.
Samtidig legger vi vekt på å gi deg en mer spesialisert og personalisert opplevelse enn det en generisk «chatbot» vil kunne gi deg.
Kommer i løpet av første halvår 2025.
AI assistenter er overalt for tiden. Og med god grunn.
Vi tror imidlertid at den beste opplevelsen får du med en riktig kombinasjon av konversasjonelt og tradisjonelt søk.
Vi har allerede begynt å ta i bruk AI i vår fagsupport.
I løpet av 2025 blir AI førstelinje i vår support slik at du får raskere svar, men samtidig har muligheten til å spørre en av våre fageksperter.
Dokumentgenerator og dynamiske sjekklister gjør allerede arbeidsflyten bedre.
Snart introduserer vi AI-drevet funksjonalitet som tar dette arbeidet mange steg videre – både i dib og dflow.
På nyåret lanseres vår AI-assistent for betatesting, slik at vi kan sikre en tjeneste av høy kvalitet og en hjelp som virkelig gjør en forskjell. For å lykkes med dette trenger vi engasjerte brukere som vil bidra med verdifulle tilbakemeldinger.
KAILA ble lansert i september i år, og er en «legal AI assistant» som hjelper danske jurister å skrive juridiske tekster og utkast, samle inn kilder og argumentasjon og oppsummere og spare tid.
JUNO AI hjelper jurister med analyse, forståelse og argumentasjon i komplekse rettsområder slik at man kan bruke mer tid på kunderelasjoner og strategi. Se mer om hvordan Norsteds Juridik gjør det:
DIBkunnskap AS | Design og utvikling av Veniro