|
|
|
Jobb smartere med KAI – din nye AI-assistent

Jobb smartere med KAI – din nye AI-assistent

Med KAI får du rask og treffsikker hjelp til å løse komplekse spørsmål – på bare noen sekunder. Ved å kombinere vårt omfattende faglig kvalitetssikrede innhold med kunstig intelligens, gir KAI deg pålitelige svar med tydelige kildehenvisninger. Resultatet? Betydelig tidsbesparelse, økt presisjon og en mer effektiv arbeidshverdag.
dib - KAI AI assistent

Skrevet av

Katrine Gustavsen, marketing manager

Sist oppdatert

1 juli 2025

Tid å lese artikkel

3 minutter lesing

Relaterte temaer

Hvordan kan KAI hjelpe deg?

I en hverdag preget av krav, frister og komplekse regelverk, kan det være tidkrevende å finne riktig informasjon. KAI er utviklet for å gjøre dette enklere. Den hjelper deg med å navigere i regelverket, forstå sammenhenger og komme raskere frem til gode løsninger – uten at du må lese deg gjennom mengder av dokumentasjon.

 

KAI hjelper deg med:

  • Raskt å komme i gang når du sitter fast
  • Riktig innsamling av kilder
  • Relevante svar med gode forklaringer og eksempler
  • innsikt i andre områder eller andre vinklinger enn de du selv har tenkt igjennom

 

KAI er alltid tilgjengelig – når du trenger det som mest.

Enten du er ny i rollen eller har lang erfaring, vil KAI være et verdifullt verktøy som hjelper deg å jobbe mer selvstendig og å være tryggere i dine faglige vurderinger.

 

Slik får du mest ut av KAI

  1. Still ett grunnleggende spørsmål.
    For å starte en dialog med KAI bør du begynne med et spørsmål som fanger essensen av det du trenger hjelp til. Det gir et klart utgangspunkt og hjelper KAI med å hente relevant informasjon og formulere svaret på best mulig måte.
  2. Still oppfølgingsspørsmål for å justere resultatet
    Når du har fått det første svaret, kan du stille oppfølgingsspørsmål for å fokusere på detaljer eller justere svaret slik at det passer bedre til dine behov. Dette hjelper deg med å få et mer skreddersydd og nyttig svar.
  3. Vurder å starte en ny samtale
    Hvis temaet utvikler seg, eller du trenger å endre fokus helt, kan du starte en ny samtale med KAI for å få friske og mer målrettede svar
  4. Still ett grunnleggende spørsmål.
    For å starte en dialog med KAI bør du begynne med et spørsmål som fanger essensen av det du trenger hjelp til. Det gir et klart utgangspunkt og hjelper KAI med å hente relevant informasjon og formulere svaret på best mulig måte.

Del artikkelen

Relaterte fagartikler

I en arbeidshverdag preget av økende kompleksitet og høye krav til effektivitet og kvalitet, blir kunstig intelligens (AI) et stadig viktigere verktøy. En AI-assistent kan...

Skrevet av: Katrine Gustavsen, marketing manager
24 april 2025
3 minutter lesing

26. februar 2025 la EU-kommisjonen frem Omnibus-forslaget, som er en del av EU-kommisjonens arbeid for å forbedre EU's konkurranseevne. EU-kommisjonen har informert om at flere...

Skrevet av: Beate Bjørnskau Heimdal, statsautorisert revisor
3 mars 2025
4 minutter lesing

Prøv DIB

- uforpliktende og kostnadsfritt i 3 dager

Vi har utviklet dib for å gjøre det enklere for alle som jobber med økonomi, regnskap, revisjon, selskapsrett og bærekraftsrapportering

Prøv dib

- uforpliktende og kostnadsfritt i 3 dager​

Vi har utviklet dib for å gjøre det enklere for alle som jobber med økonomi, regnskap, revisjon, selskapsrett og bærekraftsrapportering