Opprettet : 20.03.2023 | Sist oppdatert : 20.03.2023

Er du vår nye Office Manager?

Pressemelding



Vi ser etter en økonomiorientert og service minded Office Manager som kan være med å bidra til at selskapet lykkes med sine vekstambisjoner, samt sørge for at kundene blir møtt på en serviceinnstilt og profesjonell måte.

Hovedoppgavene for stillingen vil blant annet innebære:

  • fakturering/abonnementshåndtering
  • bokføring og håndtering av inngående faktura
  • oppfølging kundereskontro, kommunikasjon med kunde og inkasso selskap
  • tett samarbeid internt med customer success (CS)- og nysalgs teamet
  • oppfølging leverandørreskontro
  • innkjøp av rekvisita, kaffe, mat, frukt og budsjettansvar for relevante konti
  • ansvar for sentralbord i samarbeid med CS
  • hovedansvar for den praktiske organiseringen av sosiale aktiviteter, bestilling av gavekort, kake ifm feiringer o.l.
  • oppfølging av avtaler med leverandører av kaffemaskin, kopimaskin, vaktmester, rengjøring m.m. i lokalene

 

Vi ser etter deg som:

  • har erfaring fra lignende stilling
  • relevant utdannelse innenfor økonomi og administrasjon, god kjennskap til regnskapsprogrammer og evnen til raskt å lære nye IT-verktøy
  • har god systemforståelse
  • har gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig, på norsk og engelsk
  • er strukturert, nøyaktig og effektiv
  • er serviceinnstilt
  • erfaring med PowerOffice og Salesforce vil være en fordel

 

Vi tilbyr:

Konkurransedyktige lønnsbetingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger, muligheter for personlig og profesjonell utvikling, og en hyggelig arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø.

DIBkunnskap holder til i lyse og trivelige lokaler på Lysaker.

Høres dette ut som det kan være noe for deg? Ta kontakt med Sidsel Gjulem Warbo på sidsel.warbo@azets.com for mer informasjon om stillingen eller selskapet.

Søk på stillingen

Kunnskapsverktøy

regnskap, revisjon og rådgivning

DIBkunnskap AS | Strandveien 50, Lysaker (Veibeskrivelse) | 95 40 70 70 | post@dib.no