Opprettet : 28.01.2021

Er du vår nye Customer Success Manager?

Pressemelding

Vi ser etter en fremoverlent, analytisk og strukturert Customer Success Manager som brenner for salg og utvikling av eksisterende kunder.

Du vil i denne stillingen få varierte arbeidsoppgaver, men de mest sentrale ansvarsområdene vil være å delta i, og ta ansvar for, utarbeidelsen av selskapets strategiske plan for kundeoppfølging. I tillegg får du et porteføljeansvar for 50 % av selskapets kunder med fokus på onboarding og opplæring av nye kunder, samt oppsalg på porteføljen. Du vil være en sentral ressurs i selskapet for å sikre videre vekst og redusere churn. Som ansatt i DIBkunnskap er du en del av et profesjonelt og faglig sterkt miljø med høy trivsel og lav turnover blant de ansatte.

Vi søker deg som har følgende egenskaper og kvalifikasjoner:

• Relevant høyere utdannelse
  • Flere års salgserfaring (B2B) og gode resultater å vise til
  • Ditt mål er å skape og vedlikeholde fornøyde kunder
  • Du liker å jobbe i team, dele kunnskap og ideer
  • Du er analytisk, strukturert og kan jobbe selvstendig

DIBkunnskap tilbyr:

• Spennende arbeidsoppgaver i et selskap i vekst
  • Faglig og godt arbeidsmiljø med lav turnover
  • Muligheten til å jobbe selvstendig og påvirke din egen arbeidshverdag
  • Muligheten til å påvirke videreutviklingen av våre produkter ved å være tett på kundene, forstå deres behov og dele disse erfaringene med resten av organisasjonen
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lyse, fine lokaler på Lysaker med mulighet for parkering
  • 30 gode kolleger som alle er svært engasjerte i å skape gode løsninger for våre kunder og som liker å ha det gøy på veien

Har du spørsmål? Ta kontakt med meg på tlf: +47 905 64 547 eller anette@assento.no. Søknadsfrist: Snarest.

Søk på stillingen

Om DIBkunnskap

DIBkunnskap utvikler og leverer Norges mest komplette kunnskaps- og rådgivningsverktøy innen regnskap og revisjon. Selskapet omsatte i 2019 for over 50 mill og har over 3 000 små og store kunder.

Mange tradisjonelle arbeidsoppgaver innen regnskap og revisjon blir i dag digitalisert og automatisert. Revisorer og regnskapsførere må også forholde seg til et stadig mer komplekst regelverk, samtidig som konkurransen krever at de effektivt kan levere tjenester av høy kvalitet til sine kunder. Bedriftene på sin side, ønsker brukervennlige verktøy som gjør dem selvhjulpne slik at de kan spare penger på dyre rådgivere. Dette er en positiv og spennende trend for DIBkunnskap som allerede løser flere av kundens tidstyver i hverdagen og som gir profesjonelle kunder et solid utgangspunkt for å kunne tilby tjenester av høy kvalitet til sine kunder.

Kunnskapsverktøy

regnskap, revisjon og rådgivning

DIBkunnskap AS | Strandveien 50, Lysaker (Veibeskrivelse) | 95 40 70 70 | post@dib.no